Paccu di putenza idraulica

I viaghjatori in gran parte di l'est di i Stati Uniti ghjovi si sò preparati per unu di i fine settimana di Natale più periculosi in decennii, cù i previsioni chì avvisanu di un "ciclone di bomba" chì purterebbe neve pesante è venti forti mentre a temperatura cala.
U meteorologu di u Serviziu Meteorologicu Naziunale, Ashton Robinson Cooke, hà dettu chì l'aria fredda si move in u livante à traversu i Stati Uniti cintrali è circa 135 milioni di persone seranu affettate da avvisi di ventu friddu in i ghjorni à vene. I voli è u trafficu di treni in generale sò stati disturbati.
"Questu ùn hè micca cum'è i ghjorni di neve quandu era un zitellu", u presidente Joe Biden hà avvistatu ghjovi in ​​l'Uffiziu Ovale dopu un briefing da i funzionari federali. "Questa hè una materia seria".
I previsori aspettanu un "ciclone di bomba" - un sistema viulente quandu a pressione barometrica cade rapidamente - durante una tempesta chì si forma vicinu à i Grandi Laghi.
In South Dakota, u Manager di Emergenza Tribale Rosebud Sioux, Robert Oliver, hà dettu chì l'autorità tribali stavanu travagliendu per sbulicà e strade per pudè purtà propanu è legnu à e case, ma sò stati affruntati da venti implacables chì anu causatu neve di più di 10 piedi in certi lochi. Ellu disse chì cinque persone anu mortu in e timpeste recenti, cumprese a tempesta di neve di a settimana passata. Oliver ùn hà datu nisun dettagliu altru ch'è dì chì a famiglia era in dolu.
Mercuri, e squadre di gestione di l'emergenza anu riisciutu à salvà 15 persone bloccate in e so case, ma anu da piantà u ghjovi matina, postu chì u fluidu idraulicu nantu à l'equipaggiu pesante si congelava in minus 41 gradi.
"Avemu avutu un pocu paura quì, ci sentimu solu un pocu isolati è esclusi", hà dettu u deputatu demucraticu Sean Bordeaux, chì hà dettu chì hà scappatu di propanu per riscalda a casa chì hà riservatu.
E temperature sò previste di calà rapidamente in Texas, ma i dirigenti statali anu prumessu di prevene una ripetizione di l'uraganu di ferraghju 2021 chì hà devastatu a rete elettrica di u statu è uccisu centinaie di persone.
U guvernatore di u Texas, Greg Abbott, hè cunvintu chì u statu pò trattà a dumanda di energia crescente mentre a temperatura scende.
"Pensu chì a fiducia serà guadagnata in i prossimi ghjorni, perchè a ghjente vede chì avemu una temperatura ultra-bassa è a rete puderà travaglià facilmente", disse à i ghjurnalisti u marcuri.
U clima fretu s'hè spargugliatu à El Paso è à traversu a fruntiera à Ciudad Juarez, Messicu, induve i migranti anu campatu o pieni refugghi in attesa di una decisione nantu à se i Stati Uniti alzaranu e restrizioni chì anu impeditu à parechji di circà rifugiu.
In altre parte di u paese, l'autorità temevanu l'interruzioni di energia è avvisanu a ghjente di piglià precauzioni per prutege l'anziani è i senza casa è u bestiame, è di posponà u viaghju induve pussibule.
A polizia statale di Michigan si prepara à mandà ufficiali supplementari per aiutà i motoristi. Lungo l'Interstate 90 in u nordu di l'Indiana, i meteorologi anu avvistatu di tempeste di neve à partesi di ghjovi a notte mentre l'equipaggiu si preparava à sbulicà finu à un pede di neve. Circa 150 membri di a Guardia Naziunale sò stati ancu mandati per aiutà i viaghjatori di neve in Indiana.
Più di 1,846 voli in, da è da i Stati Uniti sò stati annullati da ghjovi dopu meziornu, secondu u situ di seguimentu FlightAware. E compagnie aeree anu ancu annullatu 931 voli u venneri. L'aeroporti O'Hare è Midway di Chicago, è ancu l'aeroportu di Denver, anu riportatu u più annullamentu. A pioggia glaciale hà obligatu Delta à piantà di vola da u so hub in Seattle.
Intantu, Amtrak hà annullatu u serviziu nantu à più di 20 rotte, soprattuttu in u Midwest. I servizii trà Chicago è Milwaukee, Chicago è Detroit, è St. Louis, Missouri, è Kansas City sò sospesi per Natale.
In Montana, a temperatura hè cascata à minus 50 gradi in Elk Park, un passu di muntagna nantu à u Continental Divide. Alcune stazioni di sci anu annunziatu chjusi per via di u fretu estremu è di i venti forti. Altri anu accurtatu e so sentenzi. I scoli eranu ancu chjusi è millaie di persone sò state lasciate senza elettricità.
In u famosu Buffalo nevoso, New York, i previsioni anu preditu una "tempesta di a vita" per via di a neve nantu à u lavu, raffiche di ventu finu à 65 mph, interruzioni di l'energia è a pussibilità d'interruzioni generali di l'energia. U sindaco di Buffalo, Byron Brown, hà dettu chì u statu d'emergenza entre in vigore u venneri, cù raffiche di ventu previste per ghjunghje à 70 mph.
Denver ùn hè ancu straneru à e timpeste d'inguernu: u ghjovi hè statu u ghjornu più fretu in 32 anni, cù e temperature in l'aeroportu chì calanu à minus 24 gradi in a matina.
Charleston, South Carolina, hà avutu un avvisu di inundazione custiera in vigore ghjovi. A regione hè una destinazione turistica populari per via di l'inguerni miti chì ponu trattà di venti forti è freti estremi.
A Gazette hè una fonte indipendente, di l'impiegati, per e notizie lucali, statali è naziunali in Iowa.


Tempu di post: Dec-30-2022